FOTOALBUMSLEDEN

Machtsoverdracht 5 okt.’19

MACHTSOVERDRACHT 2019

Dirk De Poorter uit Veurne nam het Voorzitterschap over van Gregory Belpame uit Westende.

Kiwanis Nieuwpoort Polder en Duin vzw schonk dezelfde avond aan drie goede doelen.

Zaterdag 5 oktober overhandigde Kiwanis Nieuwpoort Polder en Duin vzw drie cheques van elk 1000,00 € aan de vzw Golfbreker, het Domino Project en aan het Kinderkankerfonds, drie goede doelen die zich inzetten voor het welzijn van kinderen en jongvolwassenen. Bijkomend staat onze club ook nog maandelijks in voor een apotheek-rekening van 250 euro ten voordele van Dilara uit Veurne. Kiwanis is een internationale organisatie die zich inzet ten voordele van minderbedeelde kinderen. Ook vanuit onze Kiwanisclub uit Nieuwpoort proberen wij op deze wijze kinderen te steunen uit onze regio. Doorheen het jaar zamelt de organisatie geld in door feesten te organiseren of door deel te nemen aan festiviteiten als de Sint-Bernardusfeesten waarbij de opbrengst integraal gaat naar onze sociale kas.

Voor alle foto’s van de avond zelf … klik hier