KAARTENVERKOOP

Cuba-Licious! 04.05.2019 – ONLINE KAARTENVERKOOP – VOLZET!

NIEUWPOORT 04.05.2019 ZAAL YSARA

Na het enorme succes van Enjoy Cuba!, editie 18 is het vanaf heden mogelijk om uw inkomkaarten voor Cuba-Licious! editie 19 aan te kopen. Dit kan via de leden van ons KiwanisClub Nieuwpoort Polder en Duin vzw, maar ook online via deze website.

DE ONLINE VERKOOP IS GESTART

Wat moet U doen?

Vul het formulier onderaan deze pagina “Geef een reactie” in met al de volgende gegevens.

1. UW NAAM, VOORNAAM
  2. VOLLEDIG ADRES EN WOONPLAATS
  3. CONTACTGEGEVENS = GSM N°
  4. UW MAILADRES (anders kunnen wij U niet contacteren en/of de bevestiging sturen !)
  5. AANTAL KAARTEN à 69,00€/stuk.
  6. Mailberichtgeving van onze Kiwanisclub toegelaten JA/NEEN

Klik nadien op “Reactie plaatsen

U zal binnen de 48u een bevestiging ontvangen met het rekeningnummer waarop gestort mag worden.
Uw inkomkaarten zullen na betaling klaar liggen aan de inkom van ons feest.
Opsturen kan ook = kostprijs kaarten + portkosten.
Mededeling: Geen schrik uw reactie komt NIET online … deze teller – met aantal reacties – zal dan ook op nul blijven staan!
Krijgt U geen bevestiging omwille van een verkeerd GSM N° of Mailadres dan zal U geen bevestiging ontvangen en zullen de kaarten ook niet klaar liggen. Controleer dus goed de juistheid van uw Mailadres en/of U wel degelijk een bevestiging hebt ontvangen, waarvoor dank.

BELANGRIJKE INFO

Wij zien uw IP adres in geval van misbruik.
Ook wij respecteren de “Wet op de Privacy” inzake de verwerking van uw persoonlijke gegevens.
Wilt U geen mailberichten van ons ontvangen naar de toekomst toe, laat het dan ook duidelijk weten.