EVENEMENTEN

Enjoy Cuba !!! – 14.04.2018 – Fiesta Latina !!!

SPONSORBRIEF
Nieuwpoort-Bad
Zaal Ysara

Beste Kiwanis-vrienden en sympathisanten,

Veel mensen kennen ondertussen Kiwanis, maar het kan nooit kwaad om Kiwanis even te duiden.

Kiwanis is een wereldwijde internationale organisatie bestaande uit leden die zich belangeloos en op vrijwillige basis inzetten voor kinderen en meer bepaald behoeftige kinderen.

Het is dan ook niet voor niets dat de leuze van Kiwanis ‘Serving the Children of the World’ is.

Ook in Nieuwpoort is er een lokale afdeling van Kiwanis, en wij streven er naar om via fondsenwerving zo veel als mogelijk lokale sociale doelen te bereiken.

Meer concreet opteren wij er voor om kinderen uit de streek die onze hulp nodig hebben te steunen, zoals wij nu bijvoorbeeld Dilara uit Veurne (en haar mama) steunen met het betalen van een torenhoge apotheekrekening. Ook verzorgen wij jaarlijks een Sinterklaasfeest voor een 150-tal minderbedeelde kinderen uit de streek, waardoor zij toch eens kunnen genieten zoals elk kind dat zou moeten kunnen doen.

Meer informatie hieromtrent (en ook andere informatie) kunt u vinden op onze vernieuwde website www.kiwanisnieuwpoort.be.

Om onze sociale doelen te kunnen blijven dienen vragen wij u om Kiwanis Nieuwpoort te steunen.

Aangezien er op 14.04.2018 een Kiwanis-feest wordt georganiseerd (opbrengst uiteraard voor onze sociale doelen) dachten wij om deze steunaanvraag hieraan te koppelen en te voorzien in een sponsorpakket.

Zodoende steunt u niet alleen Kiwanis Nieuwpoort en verbindt u uw naam aan een goed doel, u ontvangt ook inkomtickets en publiciteit.

U bent wellicht nieuwsgierig over het geplande feest in zaal Ysara te Nieuwpoort ? Via de sociale media werden reeds een aantal teasers verstuurd…

Men neme rum, coctails, sigaren, foodtrucks met Caribische specialiteiten, salsa, merengue en rumba,… en je bekomt een heuse Cubaanse avond.

Kiwanis Nieuwpoort organiseert dit event via een evenementenbureau om niets aan het toeval over te laten.

In alle geval benadrukken wij dat het niet de bedoeling is dat uw sponsoring dit feest helpt bekostigen. In tegendeel, het feest moet zelfbedruipend zijn en alle sponsoring komt terecht in onze sociale kas.

Tenslotte bent u, familie en vrienden uiteraard ook welkom op onze Cubaanse avond zonder sponsor te zijn.

Inkomtickets zijn te verkrijgen bij onze leden (www.kiwanisnieuwpoort.be) voor amper € 60 per persoon.

Onze leden staan uiteraard ook altijd klaar om meer informatie te bezorgen over Kiwanis, het steunen van goede doelen en de Cubaanse avond.

Hopelijk kunnen wij u binnenkort als sponsor en Kiwanis-vriend verwelkomen

Kiwanis Nieuwpoort Polder en Duin vzw

Download dit toegevoegd document voor verdere info:  SPONSORBRIEF